نه گفتنی !
نه گفتنی !

نه گفتنی !

کی حاضره ...کی غایب؟

 2-3 روز بود دلم بدجور هوس نوشتن کرده بود اما وقتش نبود .. یعنی راستشو بخوای این روزا برای زندگی کردنم وقت کم میارم همش کار ..شرکت .. استرس و راضی کردن اینو اون .. دلم برای خودم .. خانوادم .. دلخوشیام .. سرگرمیام .. دوستام تنگ شده

امروز اولین روزه ماه رمضونه به یاد ماه رمضونه پارسال که بعد از سحر می نشستم به وبلاگ نویسی اومدم اینجا که خوب پسوردشم یادم نبود و به کمک جواب دادن به سوالهای امنیتی تونستم وارده فضای دفترچه الکترونیکیم بشم ..  

می خوام از این به بعد تند تند آپ کنم بهتون سر بزنم و مثل قدیما غرق بشم تو این دنیای مجازی  ! 

آخه دنیای حقیقی خیلی خطرناکه حسن

نظرات 2 + ارسال نظر
پانتی سه‌شنبه 12 شهریور 1387 ساعت 09:00 http://pantijoon.persianblog.ir/

واییییییییییی گلیییییییییییییی اصلا باورم نمیشه اومدی بالاخره.نمیدونی چقدرررررررررررر ازدیدن کامنتت خوشحال شدم. دیگه اصلا امیدی نداشتم که برگردی و همش افسوس میخوردم به خاطر این مساله. خیلی خوشحالم گلی خیلییییییییییی. خوب میبینم که حسابی افتادی توی مسیر زندگی و کار و استرس و مسئولیت.خوبه اشکال نداره. اینا همش تجربه های گرانبهاییه. خیلی خوشحالم که روزات داره مفید و مثمرثمر میگذره.این خودش خیلی عمت بزرگیه. تو رو خدا زودتر بیا یه کم از حال و هوا و اوضاعت تعریف کن که خیلییییییییییییییییی دلم برات تنگ شده. میبومست عزیزم و نماز و روزه هاتم قبول..بوسسسسسسسسسسسسسسسسس

مهسا چهارشنبه 13 شهریور 1387 ساعت 02:20 http://www.qqqq.blogsky.com

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اینجا رووووووووووووووووو !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این همون گلی خودمونه ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چطوری دختر !!؟؟؟

الهی قربونت برم !‌ مگه می شه یادم بره ! وااااااااای!

کجایی ؟ چی کار می کنی ؟! وقت کردی برام کامنت بزار ببنیم چی کار می کنی ...تایید نمی کنم (در گووشششم بگو ) بوس
فقط من زیاد آن نمی شم ... ولی حتما سر می زنم بهت .... راستی زیاد خودتو غرق نکن ! من نفس مصنوعی نمی دم بهت ! غیر بهداشتی ه :دیییی

بوووووووووووووووووووس

خیلی خوشحال شدم خانمی

:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد