نه گفتنی !
نه گفتنی !

نه گفتنی !

راز ۸۸

یک ساعت و نیمه دیگه سال ۸۷ تموم میشه و پرونده اشو تحویل کائنات می دیم و یه دفتر ۳۶۵ برگیه تمیز و نو و سفید بهمون میدن تا پرش کنیم ... من دلم می خواد سال ۸۸ مثل نمادش گاو که نشونه خیر و برکته پر باشه از اتفاقای خوب و دوست داشتنی و یه دنیا انرژی مثبت .. دلم می خواد گاو چاق و چله ی شیر دهمون محکم با سمش این موش کثیف و ضعیف و له کنه و برامون شادی بیاره .. از دیروز دارم کتاب راز رو می خونم .. تو کتاب راز نوشته که خواسته هایی که از کائنات دارید رو فهرست کنید و زمان بندی خاصم بهش بدید و ایمان داشته باشید که حتماْ حتماْ بهشون می رسید پس :   

۱- من خدا رو شکر می کنم که تو سال ۸۸ همه ی اعضای خانوادم سالم و سلامت هستن و جمعممون جمعه . 

۲- من خدا رو شکر می کنم که تو سال ۸۸ دغدغه های ذهنی مامان و بابام کمتر میشه و بعد از اونهمه تلاش و سختی توی سال جدید رنگ خوشی و آرامشو می بینن. 

۳- من خدا رو شکر می کنم که تا آخره فروردین ۸۸ بیست میلیون پول میاد دستم . 

۴- من خدا رو شکر می کنم که تا آخر فرودین ۸۸  یه پراید قرمز هاچ بک می خرم. 

۵- من خدا رو شکر می کنم که تا آخر فروردین ۸۸ لیپو ساکشنمو با موفقیت انجام می دم و ۱۰-۱۵ کیلو لاغر تر می شم . 

۶- من خدا رو شکر می کنم که تا آخر اردیبهشت با بیتانم یه سفر می ریم ترکیه . 

۷- من خدا رو شکر می کنم که ظرف یکی دو ماه اول سال ۸۸ مشکلات مالی بیتانم  حل میشه . 

۸- من خدا رو شکر می کنم که از سال ۸۸ تا آخر عمرم تنها صاحب قلب و احساس بیتانم  هستم . 

۹- من خدا رو شکر می کنم که تو سال ۸۸ قراره اون کارو بکنیم با همه ی اون فرضای ذهنیی که در موردش صحبت کردیم . 

۱۰- من خدا رو شکر می کنم که تو سال ۸۸ قراره یه عالمه سفر دو نفریه ایرانگردی با بیتانم  داشته باشیم . 

۱۱- من خدا رو شکر می کنم که تو سال ۸۸ من ترکی استانبولی یاد می گیرم . 

۱۲- من خدا رو شکر می کنم که تو سال ۸۸ به بیتانم  انگلیسی  یاد می دم . 

۱۳- من خدا رو شکر می کنم که تو سال ۸۸ برای بار دوم خاله می شم و یه فرشته کوچولو به جمع خانوادمون اضافه میشه . 

۱۴- من خدا رو شکر می کنم که تو سال ۸۸ به آرامش روحی می رسم . 

۱۵- من خدا رو شکر می کنم که تو سال ۸۸ شرکتمون وضعش خوب می شه و من توی کارم ارتقائ پیدا می کنم و می تونم توی دفتر مرکزی ترکیه کار کنم. 

۱۶- من خدا رو شکر می کنم که تو سال ۸۸ درهای خوشبختی و ثروت به روم باز میشه و به آرزوهای مالی و کاریم می رسم . 

۱۷- من خدا رو شکر می کنم که تو سال ۸۸ می تونم پیشرفت کنم و از ایران برم به کشوری که توش آزادی و خوشبختی و رفاه فکری داشته باشم . ( تو انتخاب کشور دست کائنات رو باز می ذارم تا خودش یه کشور خوب رو برام پیدا کنن .‌) 

۱۸- من خدا رو شکر می کنم که تو سال ۸۸ با عشق واقعیم ازدواج می کنم.  

 

و یه عالمه شکر و سپاسگزاری دیگه برای اینکه من و تمام عزیزانم تو سال ۸۸ خوشحال و خوشبخت و راضی هستیم .

 

مطمئناْ سال ۸۸ بهترین سال عمر من و شماست .. یک فرصت طلایی که کائنات در اختیار هممون گذاشتن تا از بروشور نعمتای الهی دلخواهامونو انتخاب کنیم ..  

مطمئنم تمام خواسته های قلبیم به میمنت قدوم این گاو مهربون برآورده میشه و این همون راز هشتاد و هشته .. 

سال نو برکت باشه برای هممون