نه گفتنی !
نه گفتنی !

نه گفتنی !

برای تو که عزیزی و عزیزی و عزیز ...

Always on my mind
Always in my heart

I’ve been waiting for you night after night

Like a shadow, staying close to the light

Suddenly, you stand beside me
And I see a million burning stars

You are always on my mind
Always in my heart
And I can hear you call my name on a mountain high


Always on my mind
Always in my dreams
I wanna hold you close with me
Always, all the time

I believe I’m addicted to you
In your eyes I see dreams coming true
Finally I have found you
And now I will never let you go, no 

You are always on my mind
Always in my heart
And I can hear you call my name on a mountain high
Always on my mind
Always in my dreams 


I wanna hold you close with me
Always, all the time

Always on my mind
Always in my heart 


And I can hear you call my name on a mountain high
Always on my mind, always in my dreams
I wanna hold you close with me 


Always, all the time

Always on my mind
Always in my heart
Always on my mind
Always in my dreams
 
Always, all the time  

 

من عزیزم راه دوره  

نظرات 10 + ارسال نظر
النا دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 00:27

عزیز منم راه دوره

انشالله به همین زودی سالم و سلامت با یه دنیا عشق بر می گرده پیشت عزیزم .. غصه نخور !

نونوش دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 01:18

الان دیگه رسیده تیرانا دیگه عزیزمممممممممم :))

:* آره عزیزم دیشب ساعت ۲:۳۰ زنگ زد گفت رسیده .. می بینم که راهیه تهرانیو می خوای بشی عزیز سفر کرده ی آقای گوگولی :*
مباظبه خودت باش دخملم

مریم دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 02:54

عزیز منم الان 2 ماهه که ازم دوره
دوره دووووووووووووووووووور
اااااییییییییی خخخخدددددااااااااااااااااا

انشالله به همین زودیا میاد پیشت مریم جون و همه دلتنگیا فراموش میشن .. انشالله هر جا هست خدا برات حفظش کنه
آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست
هر کجا هست خدایا به سلامت دارش

پانتی دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 09:39 http://pantijoon.persianblog.ir/

دل من سنگ صبورهههههه!!‌بقیه اش چی بود؟!!!
اوه ببین اینجا چقدر همه عزیز راه دور دارن!!!
امروز پرهام اومد شهر شما!!‌با استاندار معظّمتون قرار داره! حالا چه جور آدمی هست این آقای استاندارتون؟ باحال و آپدیته یا از این خشکه مقدساست؟!!!
راستی تولدت نزدیکه هااااااااااااااااااااااااا

دلم آروم نداره ...دلم آروم نداره

تا میگم غصه نخور...سر رو زانوم می ذاره...

یه دل اینجا ،یه دل او نجا ....اشک حسرت توی چشما

من عزیزم راه دوره...دل من سنگ صبوره

زندگی اینجوری خواسته .... سر نوشتا جور واجوره

( آهنگ از مرضیه است آلبوم شب مهتاب )

آره همه یا عزیزاشون راه دوره یا خودشون می خوان بشن عزیز راه دور ( نونوش می خواد بره تهران ددر ددور :))‌ )
پرهام خان هم که تشریف آوردن ولایت ما .. پس معلومه از اون کله گنده های شمالستانه که با استاندار ما ( شعبانی فر ) جلسه داره .. دست ما رو هم بگیرید بابا .. دارم بیکار میشم :((((((
عکسشو برات گذاشتم ببینی و خودت حدس بزنی چه جور آدمیه ( به قوله نونوش یو هااا هاااا )
من قربونه اون حافظت برم لاکو جان
بوووووووووووس

شینا دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 13:51

تو چقد عچقولانه ای..من نمی تونم بلاگ نونوشو بخونم یعنی بلاگفا بخونم.واس چی میره تهرون؟؟؟؟؟/ها؟
تازشم سرم خیلی شلوغ بود اامشب دوباره واست میل می کنم.یعنی تو نمیدونی پست هاتو تاییدی کنی تا من خصوصی بذارم.
بیتانت رسید تیرانا؟با سلامتییییییییییی

می خواست بره گردش که مسافرتش کنسل شد !
شینا جون من از تاییدی کردن پستها به هر دلیلی متنفرم .. اگه می بینی ایمیل زدن برات سخته آفلاین بذار .. اگه بازم حوصلت نیامد بگو ببینم چه کار کنیم
آره عزیزم به سلامتی رسید ... مرسی فدات شدم .

نازگل دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 22:07 http://withmeforever.persianblog.ir/

امیدوارم عزیز راه دورت زوده زود برگرده .دوری خیلی سخته :((

مرسی نازگل جونم ... مرسی .. آره خیلی سخته ! :(((((
عزیزم وبلاگتو بستی ؟ چرا ؟ من تازه می خواستم باهات دوست بشم !

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 12:23

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN BİTANEM.....
NİCE YILLARA , SAĞLIK , MUTLULUK VE SEVGİ İLE GİRMENİ DİLİYORUM....

من فدای محبتای تو بشم دردونه ی من .. عچقه قشنگم .. گلم .. دوستت دارم !
بوووووووووووووووووووس

رامونا سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 14:10 http://ramona-forever.persianblog.ir

اومدمی ببینم یکی از دوستای نونوش کیه !!!!!!!
یهو فوضولیم گل کرد (چشمک)

خیلی خوش اومدی رامونا جون .. خوشحالم که اومدی اینجا .. دوستای نونوش دوستای منم هستن .. منم بهت سر می زنم !

شهاب چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 01:17 http://doranejavani.blogsky.com

[نیشخند][نیشخند]سلام [تعجب][تعجب]

ما آپ شدیم [نیشخند][نیشخند]

نویسنده : شهاب تنها [تعجب]

موضوع : خواب یا واقعیت ؟ [نیشخند][نیشخند]

نمیگم که سریع بدو بیا میگم که هر جوری راحتی بیا فقط بیا [نیشخند]

این نیشخند و تعجب شده جزئی از شخصیتت ها .. میام

سمیرا چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 11:06 http://my-life.persianblog.ir

دل من سنگ صبوره!

:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد