نه گفتنی !
نه گفتنی !

نه گفتنی !

You can win if you want

کامپیوترم ویروس گرفته شدید و هر ۵ دقیقه یه بار ری استارت میشه.. مانیتورمم رژیم گرفته و تصویر رو کمر باریک نشون میده .. خلاصه خونه از کامی بازی خبری نیست و فقط از شرکت می تونم به اینترنت سرک بکشم ..به خاطر همین اگه تو این چند روزه نتونستم بهتون سر بزنم و عید دیدنی کنم باید ببخشید .. بیشتر با شومام نانازی بانو

از یه طرفم تو شهریور هر روز کارم میفته به یه اداره ای.. بانکی ..نهاد دولتی جایی و اینجوری میشه که یه عالمه حرف قلمبه میشه تو دلم که نه وقتی برای نوشتنشون دارم نه حافظه درست حسابی که به ذهن بسپارم و بعداْ بیام بنویسم  

دلم برای بیتانم خیلی تنگ شده و این روزا دلتنگیم باعث شده که خیلی اذیتش کنم  

رژیمم همچنان ادامه داره و در این روز مبارک خدمت کلیه دوستان عرض می کنم که این توپولوی سرتا پا تقصیر از اول مرداد ماه  تا آخر شهریور ۹ کیلو کم کرده 

۳ کیلو تو مرداد ماه با رفتن بیتانم کم کردم و ۶ کیلوی بقیه رو هم با کمک رژیم اتکینز و ماه رمضون کم کردم ..  ( به کیلو های اضافه : بری دیگه بر نگردی .. بگو ایشالله )

البته تو این چند وقت چندانم به رژیم وفادار نبودم مثلاْ یه کیک کشمشیه کوچیک خوردم یه شکلات یه بسته پاستیل با ۴ تا کیک شکلاتی کوچولو و یه رانی

ولی خوب از لحاظ خوردن نون و برنج و ماکارونی و نشاسته جات و بقیه شیرینی جات و میوه جات پاکه پاکم و طبق رژیم به جز مرغ و جوجه گوشت و تن ماهی و ناگت لب به چیزه دیگه ای نزدم  

البته اخیراْ معدم داره از خودش بازی در میاره و کمی تا قسمتی اذیت می کنه   

بچه ها ؟ می گماااا : 

من بیتانمم رو می خوااااااااااااااااااااااااااااااااام

نظرات 8 + ارسال نظر
رویا سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 15:33 http://royayi.blogsky.com

سلام..من هیچ معلوماتی در مورد شما و احیانا اسامیه نام برده در وبلاگتون ندارم..
ولی تجربه بهم می گه بیتانم باید دوست پسرت بوده باشه..
خدا بهت برش گردونه..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 15:41

سلام.وبلاگ خیلی قشنگی داری خیلی زیباست.بهتره این نظر تایید نشه.اگه مایل باشی با هم تبادل لینک کنیم.
میتونی من رو با اسم شمیم لینک کنی و بعد بهم خبر بدی تا منم لینکت کنم.منتظرت هستم.
بای

www.shamimjoon.blogsky.com

الیزا سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 22:22 http://WWW.ELLIZA.BLOGFA.COM

سلام یاپراک جون می دونم درک می کنم دوری خیلی سخته و دیر می گذره ، منم جدیداً پیشیم می ره مسافرت چند روزه انقدر بهونه گیر و غرغرو می شم قبلاً کمتر اینجوری می شدم الان حس می کنم جز پوست و خونم شده.
خودتو مشغول کن تا زمان زود بگذره و زودتر کنارت باشه.

شهره چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 00:02 http://www.shohreafagh.blogfa.com

ای جانم کشیده درد هجری که مپرس !
میدونم وقتی از دلتنگی میگی یعنی چی!
ولی یکمی صبور باش گلم

گلبرگ چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 00:41

نازییییی

نونوش چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 01:13

ویوا یاپراک ویوااااااااااااااااااااااااااااا :)))))))))))))))
توپولوی سر تا پا تقصیر خودتی به یاپراکه من ازین حرفا نزنا :((
میخوام بهت بگم که عزیز نونوش یه وقت به معده ت با این رژیم اسیب نزنی ها !‌کاملا با احتیاط و مطمئن رژیم بگیر حتی اگه باععث شه دیرتر نتیجه بگیری عزیزم.. چون خدای نکرده ضضراش بد و غیر قابل جبرانه و نمی ارزه یاپراک خوشگل و گوگولیه ما بخاطر رژیم سلامتیشو به خطر بندازه !
اخه دختر تو یه دونه یی !
یه دونه یی !
هم واسه من
هم واسه بیتانم
ممممممممم دیگه کی...
اها واسه پانتی
واسه مامانت
واسه بابات
:))
:*****
خودتم مثه اسمت نایابی :**

پانتی چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 09:19 http://pantijoon.persianblog.ir/

بابا حماسههههههههههههههه! ۹کیلووو؟ یارپراک تو این روزا خیلی داری حماسه میافرینیا. یه وقت چشمت نزنن! ایول به پشتکارت واقعا . آفرین! همینجور ادامه بده که هم تو باربی بشی و هم من از حسودی بترکم!!!!!
ولی تو رو خدا زا ین رژیمای خیش خراشما دست وردار دیگه. حالا که ۹ کیلو کم شدی، بقیه رو با یه رژیم آدمیزادی کم کن! این رژیمای سریع در دراز مدت، خیلی عوارض داره ها. ببین من در این زمینه فوق فوق فوق فوق تخصص دارم. الکی حرف نمیزنمااا!!(نییییییش)
ایشالله به زودی بیتانتم میبینی. هرچی دلت بیشتر تنگ بشه، لذت دیدارش بیشتره!(وایییی مُردم تا این جمله گفتم. فقط واسه دل تو گفتما. وگرنه تو که میدونی من....(زبون))
وای وای ببین این دوتا رشتی و اراکی ، چه دل و قلوه ای بههم پاس میدن!!! خدا شانس بده(چشمکککک) بوس بوسسسسس واسه هردوتاتون و ایشالله که همیشه همینجور خوب و خوش باشید با هم و شِفت نشین دوباره!(شفت یعنی دیوونه! نمیدونستی بدون!!)

سمبوسه خانم چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 11:56 http://samboosekhanom.blogfa.com/

سلام
اول میشه بپرسم یاپراک یعنی چی ؟
بعد هم چه جالب منم رو رژیم اتکینزم ، امروز هم روز دوازدهمه . این 6 کیلو رو تو چه مدت کم کردین ؟

من شما رو لینک میکنم .

برم ببینم تو آرشیو میتونم پیدا کنم بیتانم کیه ؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد