نه گفتنی !
نه گفتنی !

نه گفتنی !

رازی به نام خلقت !!

IYI KI DOGDUN IYIKI VARSIN....BIR OMUR MUTLULUKLAR DILERIM....SENI COK SEVIYORUM....SENI COK OZLEDIM....
H  
 
 

Happy Birthday G

Why not seize the day to check out how your life is going? Rethink your errors and remember your successes, forgive yourself for your failures and take pride in your achievements. And remember that these errors, successes, failures and achievements are your story, the story of your life.
And for this reason they should all be equally valued. Without them, you would not be who you are today.

We would like to wish you lots of peace, health, happiness and, of course, lots of love.

 Birthday cake Happy Birthday! 

Octopop Team 

 

 

G
Just a quick email to wish you a very happy birthday today from everyone here at
BirthdayAlarm.com.
Have a great birthday! 
 
Xochi, Michael and Paul  

 

 

تولدتان مبارک 

با امید توفیق روزافزون وآرزوی بهترینها 

بانک اقتصاد نوین  

  

 

وقتی یه بیتانم مهربون و عاشق داشته باشی ... حتی اگه اون سره دنیا هم باشه .. از یه هفته مونده به تولدت برات ایمیل و کارت پستال الکترونیکی می فرسته .. بهت زنگ می زنه و کلی قربون صدقه ات میره و لوست می کنه ... اینقدر بهت محبت می کنه که همه ی ناراحتیات یادت میره بیتانم داشتن نعمتیه که خدا به همه نمیده و چقدر خوب که من لایق بودم و خدا بهم یه بیتانم مهربون داده  

 

وقتی یه زمانی عضو Octopop بشی دیگه هر سال روز تولدت یه ایمیل پر از مهر و محبت مصنوعی برات می فرستن !   

 

وقتی عضو BirthdayAlarm باشی اینقدر یخ بهت تولدتو تبریک میگن که ...  

 

و اگه یه بار به صورت اتفاقی از دم در بانک اقتصاد نوین فقط ردم شده باشی اون وقت اونا سورپرایزت می کنن و صبح علی الطلوع برات اس ام اس تبریک می زنن

 

سیمسالاگرین : تولدت که این روزاست و من شرمنده یادم نیست دقیق کیه مبارکها باشه !!  

 

سمندون : انشالله هزارررررررررر سال زنده باشی (سمندون ؟‌ هزار سال ؟؟‌ ) 

  

یاد ایام : اینم بیتانم اون موقعه که با هم رفته بودیم سیرک از یه خانوم ایتالیاییه برام خرید ( دیگه ببخشید که کیفیت عکس پایینه )‌ 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 11:07

سلام.وبلاگ خیلی قشنگی داری خیلی زیباست.بهتره این نظر تایید نشه.اگه مایل باشی با هم تبادل لینک کنیم.
میتونی من رو با اسم شمیم لینک کنی و بعد بهم خبر بدی تا منم لینکت کنم.منتظرت هستم.
بای

www.shamimjoon.blogsky.com

!!!
من کامنتام تاییدی نیست !!
بعد اول من تو رو لینک کنم بعد تو منو لینک میکنی ؟؟
چشمممممممممممممممممممم .. حتماْ !!!!‌

سمیرا چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 11:08 http://my-life.persianblog.ir

وقتی یک دوست کم حواس باهوش هم داشته باشی بهت تبریک می گوید ها ها ها!

عزیزم .. باهوشه من .. مرسی مرسی .. مرس گلم !‌

golbarg چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 12:59

tavalodet mobarak azize delam
hamishe shad bashio aashegh va mashugh!

rasti gharar bud baram ax befrestiiiiiiiiii

سلام گلبرگ جونم .. مرسی عزیزم .. مرسی از آرزوی قشنگی که برام کردی !
عزیزم اینترنتم مشکل داشت این چند روزم یه چند تا برنامه داشتم وقت نشد ! ولی امروز یه میل برات فرستادم .. میلای بعدیم تو راهه !

تالار گفتمان دید و بازدید چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 13:07 http://www.didobazdid.com

سلام
تبریک میگم امیدوارم تو کارت موفق و پیروز باشی
اگر مطلب قشنگ و مفیدی داشتی خوشحال میشم تو تالار دیدو باز دید هم مطالب زیباتو بخونم و ببینم .
فرق نداره سرگرمی و تفریحی میخواد باشه یا ادبیات و هنر و ورزش و حتی آموزشی ، نرم افزار و سخت افزار و بازی ها و هم جای خود داره ، راستی بخش گالری عکس هم هرچی بخوای توش میتونی پیدا کنی برای استراحتم میتونی بیایی تو بخش جیغ و داد ( کل کل )
حالا اگر از ما هم مطلب برداشتی نمیخواد بگی منبع کجاست فقط لینک مارو بذار تو لینک دوستانت ما رم جزئی از دوستات بدون
در کل برات آرزو موفقیت دارم دوست عزیز

پانتی چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 13:21 http://pantijoon.persianblog.ir/

سلام گلی عزیززززززززززززززززززم...تولدت مبارک خانوم خانومااااااااااااااااااااااااااااااااااا. وای چقدر تولد شهریوری داریم. ایشالله که سالهای سال زنده باشی و درکنا رخانوادهء‌عزیزت با عزت و سلامت و شادی زندگی کنی و هرچی آرزو داری بهش برسی عزیزم.
بیتان چه کیک خوشگلی برات خریده هاااا . معلومه خیلی خوش سلیقه اس!‌البته اگه خوش سلیقه نبود که گلی ما رو تور نمیکرد! (چشمک).خوب عزیزم امیدوارم روز تولدت، یکی از بهترین روزهای عمرت باشه و همیشه در سلامت و سرخوشی و آرامش زندگی کنی. بوس بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

نونوش چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 16:54

تولدت مبارکککککککککککککککککککککک دختر خوشگل...دختر ناز... دختر عاشق :)))
الهی که امسال ٬ برات فقط معجزه اتفاق بیفته... دوست گلم خیلی برام عزیزیییییییییییییی... خیلی.... الهی که بیتانم تا همیشه پشتت باشه و خوشحالت کنه و بهت عشق هدیه کنه.. خدا رو شکر که تنها نیستی دختر شهریوریه جیگرممممممم :))))))) اون از اون ور دنیا چندین کیلومتر اونورتر هواتو داره و اونقدر بهت محبت میکنه که کدوم ناراحتیت یادت بره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو خوشبختی یاپراک جان ! همین دلیل گنده ای که اون ناراحتی هایی که نمیدونم چی هستنو از مغزت دیلیت کنی... دیلیت معمولی نه .. شیفت و دیلیت ... چون تو طعم یه عشق غیر معمولو و واقعی رو چشیدی... وگرنه عشق بین یه دختر و پسر معمولی همیشه عشق نیس... کشش جنسی شاید.. شاید شوق ازدواج و یکی شدن...!! اما چیزی که بین شما وجود اومد این نبود عشق بود بدون فک کردن به ازدواج و الان داره کم کم به اون مراحلی که باید برسه میرسه و بیتانم به یکی شدن فک میکنه :)))

نونوش جونم .. قربونت برم که اینهمه شیرین زبونی .. می دونی چقدر این حرفات به دلم می شینه ؟ می خواستم کلی قربون صدقه ات برم اما پانتی باز میگه شما یه ذره قربون دست و پای بلوریه هم برین :)))
پس از همون حرفا که می دونی

nanazi چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 18:12 http://ab5648li.blogsky.com

وای ! تو کی یواشکی به دنیا اومدی!؟!؟ الهیییییییییی!!! میبینم تو وبلاگستان صدای وینگ و وونگ بچه میاد!!! پس نگو صدای این غنچه بوده !!! حالا ایشالا 14 ساله شدی دیگه !؟!؟ حدودا هم سن و سال شدیم !!! تولدت مبارک خانوم خانوما!
رژیم درچه حاله مادر!؟!؟ میبینم که زدی تو خط کیک و شیرینی تولد بازی و اینا!؟!؟ ببین یاپی جان (خدا وکیلی من این اسمت رو چطوری مخفف کنم آخه !؟!!) من اگه اومدنی شدم ایران باید خوش تیپ تر شده باشی ها!!! نانی اینا قابل قبول نیستن!!! آخه نه اینکه من خودم خیلی خوش تیپ و اینا هستمممممممممم از این لحاظ میگم!!

شینا چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 19:11

یاپراکم تولدت مبااااااااااااااااااااااااااارک ایشالله صد ساله شی و هر چی اتفاق قشنگه واست اتفاق بیفته و همونطوری که دوس داری کنار بیتانت باشی و همیشه مث الان سرشار از عشق باشی.....
ایمیل بدستت رسید عسیییییییییییییییییییسم
بووووووووووووس

سلام شینای مهربون و دوست داشتنی .. مرسی عزیزم .. مرسی !
آره گلم رسید ..
دارم میام نوشته های قشنگتو بخونم .
بووووووس
بوووووووووووووووووس

الیزا پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 11:03 http://www.elliza.blogfa.com

چقدر خوبه که اولین بار به وبلاگت اومدم سالگرد تولدته ، خوشحالم که به یه شهریوری نبریک می گم چون خودم شهریور بدنیا اومدم. می تونم بپرسم بیتانم یعنی چی خیلی کلمه با نمکیه؟ اگه دوست داشتی به منم سر بزن خوشحال می شم.

الیزای عزیز خیلی خوش اومدی .. مرسی دوست جونم .. تولده تو هم مبارک باشه دختره شهریوری !
بیتان یه کلمه ترکیه استانبولیه به معنی یه دونه .. بیتانم ( ن رو با کسره بخون ) یعنی دردونه ی من ..
حتما میام پیشت

شهره شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 10:40 http://www.shohreafagh.blogfa.com

تولدت مبارک عزیزم !
چه ذوقی هم کرده بچمون

مرسی عزیز !!
آره می بینی با چه چیزایی ذوق می کنم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد